måndag 21 september 2015

21 September 2015

Idag började vecka 10 på dieten :) Och jag är mer taggad än någonsin :)
Idag är det 2 veckor sedan jag vägde och mätte mig. Eftersom jag valt att "göra slut" med vågen valde jag att bara mäta mig och denna gången hade 2 cm försvunnit sen sist :)
Förra veckan bjöd på förändring :) Vi valde att lägga till lite kolhydrater till några mål, så nu äter jag inte bar kolhydrater efter träningen :) Nu hoppas vi att detta ger mig mer energi och att musklerna vill växa snabbare :)
Förra helgen sprang jag mina första 5 kilometer utomhus och mina 5 första kilometer iår :) tur att jag har min mamma som tjatar på mig :)
Denna helgen bjöd på en mindre rolig förkylning och på grund av det missade vi helgens träning.
Tur att denna veckan började med massa energi och ett pass som kändes riktigt bra på gymmet :)

Nu fortsätter vi kämpa mot dem efterlängtade rutorna :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar