måndag 7 september 2015

7 September 2015

Måndag och idag började vecka 8 på "dieten".
Jag är så otroligt tacksam för det jag gjort den senaste 7 veckorna. Vikten har gått från ca 84 kilo till ca 76 kilo och midjemåttet har gått ner "hela" 7 cm.

Trots att jag äntligen börjar bli nöjd med det jag gjort så har det varit ett par jobbiga och kämpiga veckor. Att ständigt hålla koll på vad man äter och inte kan äta hat varit en börda många gånger.
Och jag kan knappt räkna alla gånger jag hatat crosstrainern, kyckling, lax och sallad under dessa veckor.

Men som vanligt blir allt lättare med tiden och nu går det nästan som på räls när det gäller både maten och crosstrainern. Nu önskar jag bara att jag kan få lika bra ordning på styrketräningen :)

Då jag någon vecka intalat mig själv att det känns mer än det syns, kände jag att jag behövde jämför med bilder. Första bilden är dock 9 veckor gammal. Men efter att ha lagt dem bredvid varandra är jag ganska säker på att det syns lika mycket som det känns :)
Och stort tack till alla som öst så mycket beröm över mig dem senaste dagarna :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar